Producenci
Zwroty i wymiany

Wymiany można dokonać na aktualnie dostępne towary w naszym sklepie, na które można złożyć zamówienie. Jeśli towar jest w danej chwili niedostępny, prosimy o wybranie opcji "ZWROTU" towaru po której zwrócimy pieniądze na wskazane w formularzu konto bankowe i zapraszamy do ponownego złożenia zamówienia gdy dany towar będzie znów dostępny.

 

Na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny klient ma 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.

 

Wymieniany towar nie może być w stanie pogorszonym od otrzymanego przez klienta.

 

Informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE, Klient będący Konsumentem może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.

1. Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

3. Zgłoszenie reklamacji

Niestety nie ma możliwości dokonania wymiany towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w jednym z naszych partnerskich punktów sprzedaży stacjonarnej i na odwrót.

 

Pamiętaj! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl